ZIEKTE

Houd uw kerk op de hoogte
Is er een wijziging in uw gezinssamenstelling door geboorte, huwelijk of overlijden, of gaat u of en gezinslid verhuizen?  Geeft u dit dan s.v.p. door aan het parochie secretariaat;
secretariaat@parochienuenen.nl  of 040 2831210

Bij ernstige ziekte.
Als iemand in uw omgeving ziek is en bezoek op prijs stelt, is het goed dat door te geven aan de pastores. Dat kan via het parochiesecretariaat.

De meeste ziekenhuizen geven om privacyredenen geen gegevens meer door. Wij zijn daarom afhankelijk van uw melding.
Als het afscheid aanstaande is, is het ook goed om contact op te nemen met een van de pastores. Die kan dan samen met de zieke en de familie in woord en gebed troost bieden, ook met het sacrament der zieken. Ook kan al gesproken worden over de persoonlijke wensen voor het afscheid.