Kerkdiensten parochie

H. Clemens Nuenen:

11:00 uur   afscheidsviering van pastor Rita van Eck met Parochiekoor; voorgangers pastor Hans Vossenaar, dominee Marlies Schulz, pastor Rita van Eck, pastor Jos Deckers, pastor Paul Peters en kerkelijk werker Pieter Flach.

St. Lambertus Nederwetten:

9:30 uur  GEEN VIERING i.v.m. het afscheid van pastor Rita van Eck in de H. Clemenskerk in Nuenen.

St.-Clemens Gerwen:

11:00 uur GEEN VIERING i.v.m. het afscheid van pastor Rita van Eck in de H. Clemenskerk in Nuenen.

Reactie verzenden

Sluiten